Friday, August 3, 2007

מילואים, שבוע ראשון

נמל התעופה, 6 שעות, בילוי נחמד!

אז הסבר קצר על ההבדל הדק בין טלכרד, כרטיס סים, לא גברתי, זה לא אותו דבר. לא, זה שהטענת את בטריית הטלפון זה לא אומר שיש גם כסף על החשבון...
אבל אני לא ממש מבין בזה...
יקר פה, כן הכול יקר
אוטובוס לבסיס, מזוודה נשארת, אוטובוס בורח, מתנדב צורח
אוטובוס חוזר, נמצאה האבידה
נמצאו עוד כמה אבידות באוטובוס, אבל הכול בסדר, רק המזגן לא עובר

יש לשתות הרבה, חם מאוד, אתם לא רגילים,
החולצה גדולה מדי, היא קטנה מדי, היא גם גדולה וגם קטנה באותו זמן
איך זה יכול להיות? המ...
מסדר, הנפת דגל, דיסטנס, לא נורא... תגיות לחולצות
חלוקה לעבודות: חם מדי, קר מדי, רחוק מדי, קרוב מדי, קשה מדי, קל מדי וכל זה ביחד
אכן, אסור לצאת מהבסיס, לא ייתנו לך לחזור... אז מה? מה אז מה? איפה תשני?
דפיקות בדלת 2 וחצי בלילה, אישה מבוהלת, אחוזת אימה... מה יש? יש לטאה בחדר לטאה!!!! אוי!!! אה זה לא ערשי? אז לא נורא.
סופ"ש מתקרב, אפילו המזגן תוקן, אוטובוס בא לקחת את המתנדבים לסופ"ש בתל-אביב... נהג: איפה זה התחנה המרכזית? אה. בתל-אביב? אוקיי? איך אני נוסע לשם?
יפו, בית-עודד (אכסניה של שר-אל), חלוקה לחדרים... אחר כך ישיבות עם המפקדה ודיווחים

ויהי ערב ויהי בוקר שבוע אחד.


קבוצה מגוונת, 27 מתנדבים, כולם נחמדים, ובעיקר מעניינים
יש את הביישן, השולט, הדתי, זה שמדבר מהר, זה שלא שומעים, זאת שלא מקשיבה, זאת שמאבדת דברים (כבר הפסקתי לספור כמה), יש צעירים, יש מבוגרים

אבל כולם עובדים יפה ללא כל תמורה, סתם, כי בא להם לתרום למדינה ולצה"ל. לא מקטרים, אוהבים את האוכל הצבאי. ואני מדריך אותם, מתרגם להם, אחראי עליהם, ומחדיר בהם מוטיבציה נוספת.
אני אמנם היאררכית המפקד שלהם, אבל יש לי תחושה שדרגת "המתנדב" היא הדרגה הכי גבוהה בצה"ל.
אני לא התנדבתי לשירות, הם כן.
אני מקווה שהם נהנים

1 comment:

Edihal said...

Hope it keeps going well...