Thursday, June 7, 2007

עולם חדש מופלא

לא מזמן גיליתי לתדהמתי שבין העמלות שאני משלם לבנק מופיע סעיף קטן של שני שקלים לחודש.
נחשו אתם מה עולה לי שני שקלים לחודש?
זוהי ההמצאה של המאה, שירות מיוחד שאני מקבל מבנק הפועלים.

הם גובים ממני את התשלום עבור המשכנתא !!!

אין צורך עוד לשלם כל חודש את המשכנתא במזומן (לבנק הפועלים), כפי שוודאי היה נהוג בימי קדם, אלא זה יורד מדי חודש אוטומטית מהחשבון! וזה עולה לי רק שני שקלים לחודש.
בשיכרון חושים ובהנאה עילאית רציתי לקחת את ההזדמנות הזאת ולהודות לבנק הפועלים על השירות הנפלא שמעל כל ספק שינה את חיי מקצה לקצה.
עולם חדש מופלא ב-480 ש"ח ל-20 שנה.
שווה , לא?
א

2 comments:

Anna said...

Szia, akkor rögtön kommentelek is.
Fél évig én fizettem magam után (illetve persze Robi fizette utánam) a Bituach Leuminak a fizetendőket. Pár hónapja megkaptam az egész évi csekkfüzetkét, amiből kiderült, hogy elég visszaküldeni egy lapot a nyilatkozattal, miszerint dolgozom, és el is van intézve. Visszaküldtem, ma kaptam egy levelet, hogy eltörölték a 424 sékeles fizetési kötelezettségem, illetve 422 sékelt, így most 2 sékellel tartozom, erről majd küldenek számlát. Na?

Eitan said...

horror tortenetek. ez a valosag. a lenyeg az hogy jokat mulassunk rajta.