Thursday, June 14, 2007

Trek Navigator 2.0


אחרי התלבטויות רבות סוף כל סוף הערב קניתי את האופניים שכה רציתי לרכוש. אופני עיר לשימוש בתל-אביב בלבד מהקטגוריה הבינונית ומחברה טובה. 21 הילוכים. דגם 2011, מזגן, מנוע 1600 סמ"ק, סראונד, צ'נג'ר, קורא צרובים, יד ראשונה מרופא, 9 קריות אוויר, מראות מתכווננות + תוספות.
טוב אז אולי לא כל זה נכון, אבל אופניים כאלה בחיים לא היו לי.
אז ממחר, לא בעצם מיום ראשון או שני, מקסימים מיום שלישי ... אני לא נוסע לעבודה...אני רוכב לעבודה!
אמא אל תדאגי, אני קונה קסדה... ואולי אני גם אשתמש בה. נראה.
מה שבטוח יהיה לי סוף שבוע מעניין.


http://openairbicycles.com/itemdetails.cfm?action=specs&ID=500

5 comments:

Sasa said...

gratulalok, igazan szep darab.
kenyelmes?

Edihal said...

Jaj de jó!
Welcome to the club!
Aztán csak ügyesen. :-)

Eitan said...

Eszetlen jo de telleg !

Unknown said...

Welcome on board !
I ride on my 7300 almost every day from Raanaa to TA, and it is a big fun
Ride carefully :-) !

Robi said...

Hétvégén egy körre hármasban?