Wednesday, July 25, 2007

מילואים

ביום ראשון אני מתחיל לעשות מילואים של 3 שבועות. אני הולך להדריך קבוצת מתנדבים מהונגריה אשר מונה 29 אנשים שבאים לעבוד בבסיסי צה"ל.
היום קצינת המבצעים חשבה שזה רק שבועיים, אז עדכנתי אותה שמעולם לא היה מדובר בשבועיים, אלא בשלושה שבועות.
רק יום רביעי היום אבל אני כבר מתחיל להריח ריחות. ריחות של בלגן, חוסר אחריות ושל חוסר תשומת לב.
המתנדבים בצדק יבואו בטענות ואני אצטרך לתת את ההסברים בשם הצבא. כרגיל.
הלואי שאטעה, והפעם הכול יהיה אחרת.
- שאף אחד לא יעלם
- שאף אחד לא יטיף לנרצות
- שאף אישה מבוגרת לא תתעוור לעין אחת
- שיחס הבסיס כלפיהם יהיה הולם
- שהאוטובוס לא יחכה שעתיים במקום הלא נכון
- שלא יריבו המבוגרים עם הצעירים
- שלא אצטרך להעיף אף אחד הביתה
- שלא אצטרך לאיים על אחות במרפאה אשר מסרבת לשים אינפוזיה למי שהתיבש (בטענה שלא הם אמורים לטפל בו)
- שכל אחד ירגיש שתרם משהו לצבא ולמדינה

אני מקווה שהפעם נראה דברים שונים, וטובים יותר מהרגיל.

--א

3 comments:

Edihal said...

???????????
Ezzel kapcsolatban majd beszéljünk, jó?

Eitan said...

??? ma?

Edihal said...

Mindegy mikor, nem sürgős, lehet Szükeszkor is, csak el ne felejtsük.