Wednesday, July 25, 2007

מילואים או שביתה

עכשיו נזכרתי שיכול להיות שעיני תשבית את נתב"ג ביום ראשון.
אם זה יקרה, המתנדבים לא יוכלו להגיע, ואני אחזור לעבודה.
בכל מקרה אני מקווה שהעיניינים ייפתרו עד אז.

אני מקבל טלפונים מהמתנדבים כל הערב, השמועה התפשטה במהירות האש. למשל צלצלה אלי מתנדבת וותיקה על סף גיל העמידה בשם לילה מודאגת, מפוחדת, רועמת ולא מפסיקה לדבר. הנה קטע מהשיחה, לא נגעתי:
-שלום
-שלום איתן זאת לילה, מה נשמע, אני שמעתי שיש בלגן אצלכם, איך נוכל לנחות, איך נקבל את המזוודות, כי זה מדאיג מפני שיש בה יין לחברים בחיפה, ואז אם הם יבואו לא אוכל למסור להם, אבל איך בכלל כל זה יכול להיות, מתי ידונו בסוף השביתה, דווקא עכשיו, זה נורא, אה נשאר לי עוד מהשנה שעברה איזה כרטיס טלפון אני לא יודעת אם אפשר להשתמש בזה אולי אני אביא מחשב נייד, אה אבל בטח לא יהיה אינטרנט, אז אולי מצלמה, זהו מצלמה להנציח את הרגע, אומרים שזה כדאי, גם חברה שלי קנתה אחת 6 מגפיקסל משהו משהו אז מה נסגר, אנחנו באיםאולאאושזהסתםאיומיםמהאתהאומרכיאניחושבתש.......
-לילה? לילה! היי, אין לי תשובות בשבילך!
-מה? אבל כבר צילצלו....

וכן הלאה. במחשבה השניה... כל העניין של השביתה הזאת אולי רעיון לא כל כך גרוע...

--א

No comments: